czwartek, 24 kwietnia 2014

Wpis 10 12.03.14

Nie wierzę w to co się stało. Właśnie wszystko się wydało. Powiedziała im o wszystkim, a obiecywała. Jak mogła mi to zrobić. A Zayn? Jak śmiał powiedzieć, że to była Twoja wina!? To tylko moja wina! Ale on tego nie zrozumie, więc niech przestanie mi pierdolić te swoje rozmyślenia. To wszystko moja wina. Moja. Kocham Cię Lou i nie mogę przestać o Tobie myśleć. Kocham Cię bardzo i nie przestanę. Nigdy nie kochałem i nie pokocham nikogo tak mocno jak Ciebie. Wiem to. Skradłeś moje serce. Mam dość ich wszystkich. Irytują mnie tą swoją "opieką" . Nie chcę jej. Wszystko czego potrzebuje, jest niemożliwe. Tak Louis. Potrzebuję Ciebie. Tylko Ty dasz radę mnie naprawić. Pamiętasz jeszcze jak śpiewaliśmy kiedyś razem Fix You - Coldplay? Przypomniała mi się ta piosenka. Jaka ona jest życiowa. Napraw mnie Louis. Napraw mnie Twoją miłością. :(

Twój Harry xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz